dinsdag 26 oktober 2010

Create4Fun Week 43 Challenge # 65 en Sweet Stampin Challenge Blog # 49

Melkpak ontwerp Create4Fun.
Stempel Carolines rubber stamps
Samen met Anita heb ik een "melkpak" gemaakt voor de verjaardag van een hele leuke tweeling van 4 jaar: Iris en Evi. Het ontwerp komt van Create4Fun  en ik wil graag met dit doosje meedoen met hun Challenge # 65.

Tevens zend ik dit doosje in bij Sweet Stampin Challenge Blog # 49 : ANYTHING BUT A CARD
Hier nog een fotootje van de twee doosjes bij elkaar:


13 opmerkingen:

  1. :( Jij krijgt je foto wel recht! ik heb echt alles al geprobeerd, maar hij blijft de mijne schuin erop zetten. Ik snap er niets van. :(
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip! Nu staat mijn pak ook recht. Anders loopt alle melk eruit natuurlijk ;) LOL. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja , en dat moeten we niet hebben natuurlijk!!!
    Wat ga je in deze bijzondere dozen stoppen Marianne???
    Daar zullen ze wel heel blij mee zijn, leuk als decoratie op een geheim opbergdoosje.
    Knap gedaan zeg!!!
    liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je doosje op Anit's blog. Jullie hebben allebei superdoosjes gemaakt, zeg! Mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie doosjes erg mooi van kleur mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fabulous carton Marianne, I love the gorgeous colours you used...thanks for joining in with the Sweet Stampin challenge
    Mina xxx
    Guest DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your cartons are so pretty.Thanks for joining us this week at the Sweet Stampin Challenge!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi melkpakje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kado om te krijgen.
    En wat een frisse kleuren.
    Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zijn schitterend,zo vrolijk papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi, wens je veel succes met de challenge!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! En ik vind ze minstens zo leuk als die van het Create4fun designteam!

    Linxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love these milk-carton style gift boxes. They look especially nice as a pair but in different colour ways. Thank you very much for participating in our Sweet Stampin challenge this week. Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...