maandag 4 oktober 2010

Create4Fun Week 40 Challenge # 62

Tot vrijdag 8 oktober loopt er weer een leuke challenge bij create4fun-challenge blog met een best wel ingewikkelde sketch. Daarin zit dus wel een uitdaging. Toen ik eenmaal een stempel had ingekleurd bleek die veel te groot om in deze sketch te passen en heb ik alles weer aan de kant moeten leggen om een andere stempel uit te zoeken.


Deze keer heb ik de randen van het achtergrondpapier met zwarte distress inkt van ranger bewerkt i.p.v. walnut stain, wat een van mijn favoriete kleuren is. De gehaakte delen van de bloem zijn van eigen hand LOL en het papier komt uit de vintage blokken van de Action. De stempel is van Papermania (Tina Higgins).
De prijs deze week: Spellbinders Fancy Tags.
Hieronder staat de sketch.
                                                        

5 opmerkingen:

  1. Wouw, wat grappig met die gehaakte bloem er zo onder.
    Zeg Marianne, is dat nou een taart ding, je snapt wel wat ik bedoel.
    Het is echt een pracht kaart geworden, zeg hey moet jij niet eens een keertje ramen zemen hahahah
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne, Een beetje donkerder dan wat we van je gewend zijn. Maaaaar ik vind hem toch wel heeeel mooi hoor ;) Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...