donderdag 7 oktober 2010

Creamiep challenge Oktober 2010

Dit is het derde bericht vandaag, dus als je mijn bedankkaartje nog niet gezien hebt, scroll dan ook nog even op de startpagina naar beneden.
Hier is mijn inzending voor de creamiep challenge van Oktober. De uitdaging was een sketch en de prijs is een leuk stempeltje van een Scarecrow van Rachelle Anne Miller.
Papier vintageblok van Action.
Stempel Marij Rahder Jugendstil,
Ingekleurd met distress inkt van Ranger.
Bloemetjes van Margo's Webshop.
Leuk dat jullie weer allemaal mijn blog hebben bezocht en bij deze hartelijk bedankt voor alle leuke reacties, die ik telkens van jullie krijg!!!

5 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Marianne en wat leuk dat je weer mee doet !
    Ik vond die stempel vreselijk toen ik hem van Sonja kreeg om een voorbeeld mee te maken, maar als de kaart af is is hij toch wel erg leuk !
    groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je er van gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh die is echt heel mooi! Een moeilijke stempel volgens mij om iets mee te maken. Maar niet voor jou :) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Marianne, lekker rose, hmmmmmmmm
    Dikke knuffels en een fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! En prachtig ingekleurd.
    Ik heb ook een van die Marij Rahder-stempels, maar heb er nog niks mee gedaan.... 't wordt wel tijd zo onderhand! Bedankt voor het aansporen, hihi. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...