zondag 3 oktober 2010

Cards for men Challenge # 20 Theme Autumn (untill 10 okt.)


Jammer dat de kleuren op de foto altijd minder zijn dan in het echt.

Bij cards for men hebben ze tot 10 oktober 2010 een challenge met als thema: Herfst. En dat is dus net in mijn straatje, want ik ben gek op die mooie herfsttinten en  blaadjes in allerlei kleuren. Vandaar dat ik bij mijn laatste bezoek aan creatief centrum Heesch ook een paar mooie vellen met herfstbladeren had gekocht van het merk Basic Grey (Indian Summer)

 Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor alle lieve en leuke reacties die ik elke keer van jullie krijg. Allemaal een heel fijne en creatieve zondag!
Liefs,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Echt een hele goede herfstkaart zeg! En dat terwijl het zonnetje vandaag schijnt. Weer erg mooi! Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful work, Marianne! I really love this.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, prachtige herfstkleuren!
    Ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, wat een mooie tinten in herfstkleuren.
    Je bent echt een buiten mens, een seizoenen vrouw, en al ken ik je al jaren en niet eens persoonlijk, weet ik dat dit inderdaad Marianne is!!
    Herfst, je bent er helaas niet in geboren.
    Lieve Marianne, deze kaart vind ik heel bijzonder, ik weet niet waarom , maar het staat heel dicht bij hoe ik jou ken.
    Ik hoop toch zo dat deze je dan eens dat geluk brengt van een prijs!!!
    Het is je zo gegunt.
    knuffels van je herfst vriendin XXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig met die herfst tinten Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,

    Mooie herfstkaart!! Mooie kleuren!
    Begin te snappen wat je bedoeld met de challenges.. Echt leuk om te doen!! Hoop eigenlijk dat ik het scrappen niet laat daardoor, dan kom ik ver achter te liggen hihi..
    Las dat je gister in Heesch bent geweest! Heb ik je misschien wel gezien, want ik moest werken gister :-)

    Succes met de challenge!!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...