zondag 31 oktober 2010

Card Patterns sketch # 88 tot vrijdag 5 november

Dit is de derde en waarschijnlijk laatste blogpost van vandaag. Ik heb nog een kaart gemaakt voor:
Card Patterns . Ik heb een vierkante kaart genomen omdat ik het achtergrond papier een rol wilde geven in deze kaart. De sketch was echter op een langwerpige kaart gemaakt. Hopelijk is dat geen probleem.
Stamp from Paperbag studios.
Basic grey papier Indian summer.
Met deze challenge kun je een $10 gift certificate van DRS designs winnen.
Inzenden kan nog tot vrijdag 5 november.

Bedankt voor het achterlaten van jullie leuke reacties en dat jullie elke keer weer met zovelen mijn blogje komen bekijken. Ik heb inmiddels al 41 volgers en daar ben ik reuze trots op!!!

Liefs,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creaties heb je weer gemaakt, Marianne. Als ik even niet oplet staan er weer 3 posts bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, wat een mooi papier! En die tekst erbij ... helemaal super! groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...... Marianne
    all your works are wonderful!!!!
    Hugs Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow Marianne this is fabulous, I love the backing and the image and sentiment is stunning
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love how you used a photo on your card. Thanks for playing with us at Card Patterns.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...