woensdag 13 oktober 2010

Art Journey Challenge # 2 tot 28 oktober 2010

Het heeft even moeten bezinken; deze challenge met tape. Ik had  zoveel ideetjes, maar niet te verwezenlijken, dus tot gisteravond had ik de challenge op de lange baan geschoven. Maar het moest er toch van komen: Hier is mijn bijdrage voor de tweede Art Journey challenge.

Stempels van ART JOURNEY
Tape: Rozen tape, plaklint en "behangers"tape
Ingekleurd met distress inkt.
Uit de deelnemers wordt een willekeurige "winnaar"  geloot die een Art Journey tegoedbon krijgt van 10 euro! Ik hoop dat ik deze win.... dan kan ik mijn Art Journey stempels uitbreiden, want ik vind ze echt super!

9 opmerkingen:

  1. Wat weer een mooie kaart heel leuk gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee Marianne, je wachten is beloond.
    Het is een bijzondere kaart geworden, zo heb ik er nog nooit 1 gezien.
    Ik hoop het dat je de € 10,00 bon wint, het is deze unieke kaart meer dan waard zo een prijs!!!
    Succes en Cross youre fingers XXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Ik hoop dat je wint ;) Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous card, Marianne! Well done:-)
    (The stamps are so lovely!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Marianne,prachtig die stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Je hebt het tape heel leuk gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan Art Journey Challenge # 2. En je wilt graag winnen... je kunt je kans op de prijs verhogen door meerdere inzendingen te plaatsen. Tenslotte heb je nog twee weken de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is het geworden Marianne!
    Mooie rozentape!
    Bedankt voor het meedoen met de Art Journey challenge #2.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, great use of the tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That's beautiful, love the images and how you've colored them.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...