zondag 31 oktober 2010

Allsorts challenge week 76: Gold and cream with a hint of red

Lekker een zondagje knutselen  en ik weet zeker dat ik niet de enige ben!!! Terwijl ik mijn berichtjes er op aan het zetten ben, zie ik telkens nieuwe blogberichten in mijn lijstje verschijnen. Het is druk in Blogland!!
Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge van Allsorts.


Helaas zijn de kleuren van de foto weer niet zo als de kaart zelf is. Maar ik zag dat meer Bloggers er moeite mee hadden om het goud en de glitters te fotograferen.    
Deze keer is er een leuke prijs mee te winnen: clear stamps van Sir Stampalot. Inzenden kan nog tot vrijdag 5 november.                       

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat is deze schitterend gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer een kaartje? Je gaat ontzettend snel zeg. (moet ik iets van zeggen... haha) Deze is ook weer heel erg mooi! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi there

    What an extremely elegant piece of work.

    A perfect belend of the colours and beautifully balanced creation.

    Thank you for joining my gold, cream and red them at Allsorts this week and good luck.

    B x
    I have candy here

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerdje! Heel mooi.
    Ja idd lastig, maar ik geloof je op je woord. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...