maandag 25 oktober 2010

Allsorts challenge week 75: Spots & Stripes

Nog een!! Jazeker.... gisteren een hele dag kunnen knutselen, dus heb ik drie kaartjes gemaakt, die ik vandaag aan jullie wil laten zien. Deze kaart is voor Allsorts Challenge Blog  week 75: Spots and Stripes. Ik wilde bijna typen: Spicks and Specks LOL.
A Christmas card again!!
Prijs is een Martha Stewart geschonken door The Crafty Garden. Meedoen kan nog tot vrijdag 29 oktober.
Bedankt voor het langskomen en voor alle leuke reacties, die ik telkens van jullie mag ontvangen.
Vaak zit ik te glimlachen achter de PC. Als dat geen goed begin is van een dag, dan weet ik het niet meer!!
Groetjes,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Tis weer een erg leuke kaart, succes met die challenge!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een goed begin van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij bent creatief bezig geweest. Deze vind ik ook weer prachtig. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww, Martha Stewart is leuk joh, groot gelijk dat je meedoet aan deze challenge met een hele leuk creatie van jou.
    Je hebt maar liefst 3 kaarten gemaakt, zeg hey!!!
    Je gaat wel erg snel hahaha.
    Gezellig toch, met dit weer kun je beter bij de kachel zitten handwerken.
    Misschien een muziekie op de achtergrond erbij?? Laat me raden...............
    Dikke knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card.
    Thanks for playing along with my Spots & Stripes challenge at Allsorts this week.
    Good luck
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart heel erg mooi van kleur en mooi papier
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful,love the images and colours!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marianne,mooi papier en details.
    De kleuren zijn ook geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat vind ik erg tof!
    Zeer mooi!
    Echt schattig!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute christmas card you've made :o)
    hugs Laila

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lovely card, the image is great

    thanks for joining in with the Allsorts challenge this week

    lotsalove

    Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...