woensdag 13 oktober 2010

Allsorts challenge week 73: Inspiration from a song.

Deze week bij Allsorts een leuke challenge met als thema: Inspiration from a song. Ik dacht, dat zal wel loslopen maar inmiddels zijn er al 157 inzendingen :-0
Dus nu ga ik die van mij er ook maar snel bijzetten.

(What if God was) One of Us  - Joan Osborne.
Kleine stempels zijn van Artemio en de grote heeft helaas geen naam. Dus mocht iemand weten van wie deze stempel is, dan hoor ik het graag. Ik heb wel op internet gezocht, maar kwam niet verder dan God, geschilderd door Michelangelo in de Sixtijnse kapel.

De winnaar van deze challenge krijgt een leuke stempel van Sir Stampalot - Whipper Snapper Noah's Ark stamp, maar die kans wordt wel erg klein :-p

11 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt.

    Groetejs,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the little tag.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje met mooie vintage look.
    het kleine labeltje er op is super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig verzonnen. Je bent denk ik de enige met die songtitle. Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een pracht kaart heb je weer gemaakt zeg, je bent lekker op dreef. De stempel komt me wel bekend voor, zie hem nog wel eens op markplaats langs komen.. da Vinci kan dat? Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,
    Jij maakt ook erg mooie kaarten!
    Zie ook stempels van Artjourney op je blogje. Die heb ik ook, daar begon ik mee. Tegenwoordig is het meer "cute" kaarten wat ik maak. Vind ik vaak wat vrolijker. Al kan ik van vintage kaarten ook erg genieten!
    Ja, die challenges zijn leuk he...hihi.
    Verslavend ook....
    Groetjes van je naamgenoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heyyyyy wat is dat nou???
    Geen inspiratie opgedaan n.a.v mijn nieuwe beertje???
    Je zou je moeten schamen!!
    Nou eigenlijk ook niet, want de kaart is heel eerlijk gezegd wel bijzonder mooi geworden met die oude look.
    Hopelijk val je in de prijzen, knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwww Marianne,wat is deze kaart schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo! Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog,ik ben ook van jou volger geworden omdat ik de dingen die jij maakt ook erg leuk vind! Ik zie dat je inderdaad erg houdt van vintage, ik ook, maar zoals je al zag op mijn blog... ook van strak.
    Veel plezier met je blog en ik probeer vaak langs te komen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A lovely card,
    Thanks for joining our challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
    Hugz Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wow you picked one of my favourite songs! Fabulous card

    thankyou for joining in with the musical fun @ Allsorts

    Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...