vrijdag 10 september 2010

Mijn prijs is binnen!


Vorige week had ik een prijs gewonnen bij men's cards world.
Het was de eerste challenge bij dit blog en het thema was:
Dieren.
Gisteren was het pakketje al binnen en ik heb nog even een
fotootje gemaakt om te laten zien wat een leuke prijs ik
heb ontvangen. Bij Men's Card World is nu weer een nieuwe
Challenge met het thema: Auto!

gewonnen bij Men's Cards World Challenge Blog
Tot morgen.... dan ga ik mijn nieuwe Autokaart op het blog zetten. Het was nu al te donker om er een goede foto van te kunnen maken.
Groetjes,
Marianne

2 opmerkingen:

  1. noi meis gefeliciteerd met je gewonnen prijs, ziet er mooi uit je pakket.
    veel plezier ermee.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs,altijd spannend maar toch leuk als je het dan heb gewonnen.
    Maak er weer iets moois van dan kunnen wij ook weer genieten.

    Fijn weekend.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...