zaterdag 11 september 2010

Men's Cards World Challenge Blog # 02 Thema AUTO (tot 20 september 2010)

Ik had van de week al een kaartje gemaakt, maar ik begon te twijfelen en ik heb er daarom nog maar eentje bij gemaakt. Ik heb besloten om het tweede kaartje bij de Mannenkaarten van Men's Cards World op te geven. Dit is ie dus geworden:

Stempel "Old Truck" darkroom door, ingekleurd met kleurpotlood.
Tekst uit tekstsheet "Guy's Life"
Swirls, vlinder, en label gekregen.
Knoopjes van Avec
Papier van Marianne Design Country Christmas
T.z.t. zet ik al mijn kaarten die ik heb gemaakt en die ik zelf niet heb gebruikt in het webwinkeltje wat ik samen met Anita van Kaartenboetiek heb gemaakt in mei 2009 voor onze (toen nog 3D- en pyramide) kaarten. Als je een keer wilt gaan kijken: het adres is http://kaartenboetiek.marktplaza.nl/
Bedankt weer voor het bekijken van mijn blogje en allemaal een fijn weekend.
Groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Waauuww die is echt super mooi,echt een mannen kaart.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals gewoonlijk weer een prachtige kaart! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart echt heel stoer
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    Ook deze Auto mannenkaart vindt ik zo goed gelukt, ik sta verteld van hoe mooi en leuk de kaarten zijn voor de mannen/jongens.
    Bedankt voor je bijdrage en succes met de challlenge!

    Groetjes, Danielle en ook namens Arina, die is momenteel er niet ivm haar gezondheid zie haar eigen blog rede!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, zeker ook een stoere mannenkaart.
    Erg mooi gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challange van Menscardworld. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en zo stoer!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie mannenkaart!Bedankt voor je bijdrage aan de challenge.

    groetjes,
    Annika!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Marianne,leuk plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marianne, helemaal hip en stoer en erg mannelijk.
    Ja maak maar reclame voor jullie winkeltje, het is echt leuk winkelen bij jullie.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stoere mannenkaart! Bedankt voor het mee doen aan de challenge.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je meedoet aan de challenge. En wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...