dinsdag 14 september 2010

Mannenkaart met Ara's

Gisteravond ben ik begonnen aan een kaart voor een vriend, die zelf ook papegaaien heeft.
Dit keer heb ik een kleurrijke verjaardagskaart gemaakt met ara's. Aangezien hij mijn blog niet volgt (denk ik :-)) kan ik de kaart hier gerust alvast laten zien. Het tekstballonnetje links bevat zijn naam, maar heb ik even voor de foto afgedekt met een proficiattekst.
Papier van Rusty Pickle Reed's Surf Boards.
Piramide afbeelding Studio Light.
Veer van papegaai.
Puzzlestukje van Action.

4 opmerkingen:

  1. Heej, dat papier herken ik! Leuk gebruikt. Past erg goed bij deze kleuren. Dat zal hij wel helemaal geweldig vinden. groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi kaartje dit moet hij wel mooi vinden
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...