vrijdag 3 september 2010

Het lijkt wel of ik jarig ben!!!

Vandaag zijn we (Anita van kaartenboetiek en ik) met een privé chauffeur (doe maar luxe!) naar Heesch geweest om eens onbesnut te gaan winkelen. En dat laatste is weer gelukt :-)) We kwamen allebei terug met een volle tas. Thuis snel nog even op de tafel uitgespreid en een fotootje gemaakt voor mijn blog. Alhoewel niet alles goed te zien is, kun je wel een indrukje krijgen van (in dit geval) MIJN BUIT!

DE BUIT!
We waren nog nooit bij het Creatief Centrum Heesch geweest. Het was er erg groot, maar een beetje chaotisch ingedeeld. Je zou de stempels allemaal op één plaats verwachten, maar ze hingen ook nog eens tussen alle merken. We hadden een hele verlanglijst, maar ze hadden heel veel dingen niet. Natuurllijk kunnen ze ook niet alles op voorraad hebben. EN we hebben natuurlijk ook wel weer andere dingen gevonden, die niet op ons lijstje stonden. hihihi .We hadden veel vragen, maar er was eigenlijk niemand die je een beetje op weg kon helpen, maar naderhand hoorden we dat er ook personeel op vakantie was.
Maar de beurs is weer leeg.... en nu aan de slag!

2 opmerkingen:

  1. Hee Marianne, Ja we hebben het erg gezellig gehad he? Ik ben helemaal vergeten een foto te maken van mijn spulletjes, ik was zo enthousiast dat ik meteen aan de gang ben gegaan. Mijn achtergrond met distress ink ligt nu te drogen. ;) Die kaart zal morgen wel af zijn en op mijn blog verschijnen, het is nu te donker voor foto's. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Marianne, dat wordt weer water en brood van de week.
    Wat zijn jullie erruuuggggggg.
    Hahahah heerlijk meid, wat een feest en nu maar proberen te kiezen waar je begint.
    Lastig lijkt me, maar heel veel plezier en succes met deze oogst.
    Knuffels en een super knutsel weekend.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...