zondag 12 september 2010

Challenge September bij Creamiep.

Zondags is het altijd een drukte van jewelste in mijn leeslijst; dan zijn er zoveel nieuwe kaartjes gepost op alle blogs die ik volg en ik wil ze allemaal bekijken en daar gaat heel veel tijd inzitten. Ik heb ze nu allemaal gelezen en eigenlijk durf ik nu mijn nieuwe kaartje niet eens meer online te zetten, want ik heb weer zo veel ontzettend professionele en geweldige kaartjes voorbij zien komen.....:-))

Met dit kaartje wil ik deelnemen aan de septembersketch van Creamiep
Ik zie al overal op de blogs leuke halloweenkaartjes verschijnen, zoals b.v. bij Anita, dus heb ik ook een poging gedaan. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afbeelding is een DIGIstamp freebie.
Ingekleurd met aquarelverf en kleurpotlood.
Er is een leuke stempel te winnen van Leere Aldrich Graduation Girl. Hieronder zet ik de sketch, mocht je nog mee willen doen.
sketch september Creamiep.
 Fijne Zondag en knutsel ze. Het is er echt goed weer voor!
Groetjes,
Marianne                                                                      

8 opmerkingen:

  1. Het is echt prachtig.
    Je mag het zeker online zetten!
    Het is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! De vleermuizen en spinnen zijn leuk.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne, Och wat een lief hondje. Ik ben ook al weer een goed uur aan het knutselen. Deze keer een oer Hollandse kaart voor de create4fun challenge. Ik ga hem zo posten. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk Halloween kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart! Mooi ingekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart is het geworden Marianne. Ik vind het erg leuk dat je telkens bij ons meedoet aan de challenges. Ik vind de stempel van oktober die je kunt winnen zo lief ! Ben ook weer benieuwd naar je kaartje voor oktober.
    groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,
    Kom je even op het Design Blog van CreaMiep kijken, je hebt een leuke prijs gewonnen.
    Groetjes,
    Caroline (DT CreaMiep)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...