maandag 6 september 2010

Challenge Marianne Design Challenge Blog nr. 15 tot 8 september 2010

Ik was even aan het googelen vandaag en kwam op de site van Marianne Design. Daar ontdekte ik dat ze een challenge hadden met thema "Distressing". Nu had ik net een kaartje gemaakt met een stempel van Marianne Design, maar die voldeed niet aan alle criteria voor deze challenge, dus heb ik in allerijl nog een kaart gemaakt, om toch nog mee te kunnen doen. Ik weet niet of het vaak voorkomt, dat je meerdere kaarten maakt met éénzelfde stempel.... ik zie bij de meeste bloggers steeds maar één kaart, maar als beginnend stempelaar ben ik nog een beetje beperkt in mijn keuze. Natuurlijk koop ik regelmatig wat bij, maar er zijn zoveel leuke stempels te koop en dan wordt het erg moeilijk om te kiezen.
Dus hier nogmaals de mooie rozenstempel voor de challenge van Marianne Design.

Bloemen- en tekststempel  van Marianne Design, gestempeld met inkpad van Memories black.
Achtergrond papier van Old Fashioned Christmas en Country Christmas van Marianne Design.
Distress ink van Ranger: Bundled Sage, Mustard Seed, Antique Linen, Walnut Stain, Barn Door, Aged Mahogany en Black Soot.
Dit distressen en scheuren is op dit moment toch wel één van mijn favoriete technieken.
Groetjes,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. This is absolutely lovely, Marianne!
    Gorgeous card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is echt fantastisch mooi! De kleur en lay-out. Super! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Marianne,prachtig die bloemen,zo mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Marianne! En natuurlijk gebruik ik stempels voor meerdere kaarten, zou toch echt zonde zijn als je ze maar 1 keer gebruikt?

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel mooie kaartje gemaakt Marianne. Wel een verzoek om volgende keer je kaart te linken en NIET je hele blog. S cheelt ons een hoop zoekwerk.
    Bedankt voor het meedoen

    Gr. Anita
    DTlid MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...