dinsdag 7 september 2010

Challenge 58 van Create4Fun Week 36 tot zaterdag 11 september 2010

Create4Fun heeft deze week weer een sketch. Te winnen is een Inkadinkado Clear Stamp: Thinking of You.
Dus we gaan ervoor! Dit is mijn inzending:
LACH.
Dit keer heb ik gekozen om alles zwart-wit te houden. De stempel is er een van Norsk Stempelblad AS,
gestempeld met Memories inkt zwart. Tekststempel is van de Hema :-)) Ik heb meteen mijn nieuwe Inkssentials opaque pen uit kunnen proberen voor de stiksteekjes op het zwarte papier.
Dit was de sketch: 
Groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart heel mooi zo in zwart wit tinten
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel knappe kaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOWIE! Helemaal zwart-wit. Prachtig. Wat een goed idee... zal ik binnenkort ook eens proberen.haha. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Marianne, Ziet er goed uit.
    Wat voor een pen???
    Jeetje, das een duur woord, kan die borduren dan?
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hat altijd zo moeilijk om volgens zo'n schets te moeten werken, maar het is jou heel goed gelukt. Prachtige kaart met dat zwart-wit. En ik vind die stempel ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je langs kwam op mijn blog..ik zie dat jij ook prachtige kaarten maken...mooie stempelkaarten zie ik.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...