zaterdag 25 september 2010

Challenge # 01 In a sweet pea dream; Show us your dream.

Een hele leuke site gevonden waar je sweat pea stempels moet gebruiken voor deze challenge: Show us your dream. De site heet In A Sweet Pea Dream. Wat je kunt winnen??? Leuke Sweet Pea Stempels!!!
Gelukkig heb ik een hele lieve dochter met Sweet Pea Stempels !!! Komt dat even leuk uit hahaha.
Hier is mijn kaartje:
Stamp from Elaine Cox: Little Oak Tree Owl
Grungs swirl: Tim Holz

De kaart is bordeaux rood en een beetje herfstkleuren. Dat kwam wel leuk uit met de vallende blaadjes op de stempel. Het stempeltje is ingekleurd met mijn aquarelverf van winsor and Newton.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot snel!
Liefs, Marianne

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heel mooi ingekleurd
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi kaartje geworden. Helemaal in de herfst stemming. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I adore all the details you have added to your project!!1 They really add a special jazz to your finished card. Your coloring is lovely!!!

    Thanks for joining us for the first challenge at “In A Sweet Pea Dream” and best of luck! I hope to see many more from you in future challenges.

    xoxo,
    KymKreates
    Sweet Pea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar je je dochter toch niet allemaal niet voor kunt gebruiken en zie hier deze prachtige goed gelukte Challange kaart!!!
    Hij is echt heel herfstachtig, ik krijg het zelfs een beetje koud hahaha.
    Ik hoop dat je de stempels wint en dus voor jezelf hebt.
    Anita, zul je je ma wel missen dat ze niet weer aan je deur staat hahaha.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE IT! I love this image an you did an adorable job on this card. Thank you for partaking in our first challlenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...