zaterdag 4 september 2010

Art Journey Challenge # 1 tot 28 september 2010

Natuurlijk ben ik gisteren nog met mijn nieuwe aanwinsten aan de slag gegaan. Ik heb nog niet zoveel stempels, want ik ben pas geïnfecteerd met het stempelvirus, maar gelukkig had ik toch al een leuke Art Journey Stempel gekocht. En nu hebben ze bij Art Journey ook een Challenge: Deze keer met het thema "Vrienden". Bij Art Journey hebben ze hele mooie stempels met "vrienden" afbeeldingen. Helaas had ik die dus niet! Dat werd dus roeien met de riemen die ik heb en met wat creatieve oplossingen heb ik toch een kaart kunnen  maken.
Art Journey Friends
Stempel Butterfly Wishes van Art Journey. Witte bloem van E-line gekleurd met Distress ink.
Stempel ingekleurd met Distress inkt van Ranger. Tekst uit tekstsheet "Guy's Life" en achtergrond papier van
Marianne Design -old fashioned christmas- en Kars.

Heel fijn dat jullie mijn blog blijven volgen en allemaal zulke lieve, leuke reacties achterlaten. Bedankt!
Allemaal een fijn weekend !
Groetjes,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. Dat is nu net zo leuk, dat je zelf een combinatie van stempels bij elkaar zoekt die bij het thema passen. Echt een prachtkaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, Marianne. Je creatie past perfect bij het thema. Leuk dat je meedoet aan Art Journey Challenge # 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een super mooie kaart heel erg mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauuww Marianne wat maak jij mooie kaarten zeg,het lijkt me super om dat zo te kunnen.
    Ik wil me ook in deze techniek eens gaan verdiepen.
    Voor jou een verdiend compliment.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan! Ik heb ook een mooie kaart gemaakt, maar mijn fototoestel moest terug naar de fabriek. Ik ben even aan het afkicken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je gemaakt Marianne! Mooie kleuren en heel leuke combinatie van de stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel Heel erg mooi geworden! Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Marianne,prachtig die stempels,mooi papier.
    Je andere creaties zijn ook geweldig.
    Ben je ook gelijk gaan volgen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan hoor. Moeilijk te geloven dat je nog maar pas door de stempelmicrobe gebeten bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marianne, wat leuk dat je met deze stempels hebt gewerkt. Wist je dat het jongetje onze zoon Ben is toen hij 2,5 jaar oud was? Hij is nu 21 jaar.
    Doet me altijd wat als ik hem gebruikt zie worden op een kaart, en jouw kaart is prachtig. Dank je wel.

    groetjes

    Louise Kolker
    Art Journey

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! Prachtig die 2 stempels bij elkaar, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful card, lovely image and great colouring.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...