vrijdag 17 september 2010

3D Card Challenge #8 thema bloemen (tot 30 september)

Ik heb het idee dat veel van jullie niet zo'n liefhebber zijn van 3D, maar ik probeer toch nog graag om wat 3D of pyramide plaatjes in mijn kaarten te verwerken. Misschien omdat het nog moeilijk is voor mij om het helemaal los te laten.... ik ben met theezakjes vouwen en 3D begonnen en langzaam maar zeker breidt de hobby zich uit naar stempelen en mixed media kaarten. Maar ik ben van mening dat er ook hele mooie 3D kaarten zijn en ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden:
Het is een mix tussen 3D en stempeltechnieken.
De achtergronden zijn met distress inkt.
De stempel is van Hero Arts.
Tekst van stempelset Action.
3D roos uit 3D  met borduren hobbyboekje nr. 43
Ik wil deze kaart gebruiken voor de 3D Cards Challenge Blog #08 met als thema BLOEMEN.
Je kunt nog meedoen tot 30 september en 3Dnadia geeft o.a. een leuke stempelset weg als prijs.
Roos in 3D

13 opmerkingen:

  1. ik vind het een supermooie kaart en met 3d mooi gecombineerd. Ik vind het zelf ook leuk om alle technieken met elkaar te mixen, zo heb ik spirella met stempelen en theezakjes met 3d gecombineerd, erg leuk om te doen en nu ik dit zo weer zie...kriebels kriebels kriebels...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat is deze schitterende kaart Marianne,mooi die bloem,en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kaart gemaakt ik vind 3D ook nog steeds erg mooi ik ben er ook mee begonnen af en toe maak ik ze ook nog wel
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie 3D kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwwwwwwwwww in 1 woord echt super.
    Jij gaat die stempelset winnen, dat staat vast!!!
    Knuf en fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het juist een hele mooie combinatie! Dat zie je niet zo vaak. Maakt hem erg speciaal. Weer super mooi! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Marianne! Leuk is die script stempel van Hero Arts, hè. Gebruik 'm heel veel. Leuk gecombineerd met 3D ook. Ik combineer ook vaak andere technieken als borduren en spirelli met stempelen. Tenslotte blijft dat óók leuk om te doen en het geeft altijd een apart effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart en 3d vind ik ook nog steeds mooi,
    ik maak ze zelf ook nog veel.
    Ik vind hetzelf ook leuk om te combineren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vintage-look heeft deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A lovely card. Thanks for joining us at 3D Cards this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart, dank je wel voor het meedoen met 3D Cards Challenge.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Marianne! Door de 3D springt de roos er echt uit hoor!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow prachtig gedaan Marianne!

    Dankjewel voor het meedoen met onze challenge op 3d cards challenge blog.

    Liefs Ida (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...