zondag 5 september 2010

3D Card Challenge #7 thema kinderen (tot 16 september)

Oh jee, dat is een moeilijke, want ik heb bijna geen leuke 3D plaatjes van kinderen. Ik ben de laatste tijd meer op de stempeltoer.... maar ik heb van de week 2 leuke kinderen gestempeld! Die heb ik dus nu gebruikt om er een 3D kaart mee te maken. Leuk... een combinatie van 2 technieken.

Mijn bloemenkinderen!
De stempels die ik heb gebruikt zijn van Art Journey (butterfly wishes), een 3D bloem van Janneke Brinkman-Salentijn en de bloemen zijn gemaakt met de Nellie Snellen ponsen.


Detail van de 3D afbeelding

Op naar de volgende Challenge!!!

11 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat heb jij al veel kaarten gemaakt. Ik kom maar niet vooruit. Deze is ook weer errug mooi! Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vindingrijk! En zo kom je juist tot de leukste resultaten! Superleuk kaartje!
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart echt super gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dat je dit zo hebt gebruikt samen.
    De kaart is wel druk, maar super de super gaaf!!!
    Knap werk Marianne, en zo heb je van de nood, de deugd gemaakt.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je dat leuk gedaan zo. Dank je wel voor het meedoen met 3D cards challenge
    gr Linda (dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Marianne,zo lief stel deze kindertjes.
    Mooi papier en kleuren,leuke details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow !!! This is really darling.
    Fantastic card! Love the children.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie combinatie met de stempels en het 3D plaatjes.

    Bedankt voor het meedoen met de 3D Card Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous card, thanks for joining us at 3D Cards Challenge Blog, hope to see you next time.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...