maandag 16 augustus 2010

Wat doe je op een regenachtige dag?

De hele middag en avond kwam het water gisteren met bakken uit de hemel vallen, maar ik heb me heerlijk vermaakt met mijn nieuwe stempels van Club Scrap Chocolate Shoppe, die ik van de week binnen had gekregen. Sinds kort ben ik niet alleen Chocoholic, maar ook Stampaholic, dus waarom die twee niet combineren!?
Ik heb er gisteren 5 labels mee gemaakt. Leuk om aan een doosje bonbons te hangen of een lekkere reep chocolade.
Gestempeld met Artprint Brown van Memories.
De stipjes gemaakt met Bruin van Slick 3D textielverf van Tulip,

4 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    Wat leuk dat je nu ook een site hebt om je creatieve dingen op te zetten.
    De labels had ik al gezien... Erg gaaf geworden! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marianne, jammer dat ik volger 2 ben, maar van harte met je blog.
    Geweldig dat je nu ook aan dit virus bent gewaaid en je labels......hmmmmmmmmmmm doe mij maar zo een reep met label.
    helemaal leuk geworden.
    Knuf Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    Leuk dat je mijn blog volgt!!
    Denk, kom ook meteen even spieken.. Mooie tags heb je gemaakt! En echt supermooie stempels ook!
    Veel succes met je blog! Kijk uit... Het is verslavend :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...