donderdag 26 augustus 2010

Menscardsworld Challenge Blog (tot 6 september 2010)

Weer een nieuwe uitdaging: een mannen- of jongenskaart maken voor http://menscardsworld.blogspot.com/
Een splinternieuw blog en aangezien ik ook net pas mijn eerste pasjes in blogland zet, kon ik het niet nalaten om een mannenkaart te maken. De enige voorwaarde was, dat er een dier op moest staan.
Hier is mijn bijdrage: Het is een foto van onze (vorig jaar overleden) briard; hij blijft een vriend voor het leven.

Foto al later op de avond gemaakt :-)

13 opmerkingen:

  1. hoi marianne wat vind ik dit prachtig zeg, super mooie kaart..
    en wat een prachtige hond, Wij hebben ook een briard een mannetje en hij heet padoue en is 11 jaar..
    echt een geweldige kaart.
    bedankt voor je deelname.
    Ps ik vraag alle mensen die een kaart hebben ingestuurd om onze banner van het blog te plaatsen op hun blog.
    zou jij dat ook willen doen?
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een speciale kaart, mooi hoor.
    Leuk dat je meedoet aan onze challange
    Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat kan ik mij voorstellen "vriend voor het leven" (wij hebben zelf 2 labadors) Hele mooie kaart! Leuk dat je mee doet aan de challenge.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaart, toen ik het zag, raakte het mij wel!
    Vindt hem SUPER!!!
    Bedankt voor je bijdrage en succes met de challenge!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart, en wat een geweldige foto van jullie hond. Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart!!!
    leuk he mannen kaarten maken?
    ik vind de challenge ook super, ik ga nog ff verder op je blog snuffelen.
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart voor de bijdrage aan de challenge!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marianne
    als je het wilt veranderen graag, als het goed is kan jij het ook zelf doen.
    laat maar weten of het is gelukt.
    je kan mij mailen op arinaderuijter@gmail.com |

    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Marianne, wat mooi met de foto van Mighty erop.
    Nou zit ik gelukkig niet in de Jury, want ik vind die kaart van jou ook al zo super!!!
    Ik zal voor je duimen, ik heb 2 stuks, dus 1 voor Anita en 1 voor jou.
    Fijn weekend en een dikke knuf Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf idee, een mannenkaart.
    Mooie hond ook.
    (Ik heb een golden retriever, ook zo lief!)

    Bedankt voor je belangstelling op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart en wat een mooie foto ! Ik wilde volger worden op je blog maar het lukte gisteren niet en vandaag krijg ik weer een excuusmelding, morgen maar weer een keer proberen ! Je blog ziet er erg leuk uit, prachtige creaties !
    Prettig weekend !!! Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de gewonnen challenge op menscardsblog!
    Geniet van je prijs!!!!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...