maandag 23 augustus 2010

Haunted House

Helemaal geïnspireerd door Nancy en haar blog Darkness Inspiration, ben ik gisteren ook eens gaan proberen om MIJN duistere kant in beeld te brengen. Maar al snel werd me duidelijk dat ik veel te weinig stempels heb voor dat thema. Dus werd het roeien met de riemen die ik had. Ik wil jullie dan ook graag meteen het eindresultaat laten zien. Ik ben nog bezig met een kaartje, die komt op de blog zodra hij af is.

Haunted House
met stempels en Grungeboard van Tim Holtz
Detail van de geesten die in het huis wonen.

2 opmerkingen:

  1. WOWIE! Wat een DUISTERE kaart. Ik krijg er helemaal de kriebels van! Bbrrrrrr. Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is absolutely brilliant, Marianne!!!
    I'm just amazed at your creativity and your creation :) BRAVO!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...