zondag 29 augustus 2010

Challenge bij STAMP-N-DOODLE'S - BLOG-A-DOODLE

Tot donderdag 2 september is het nog mogelijk om bij stamp-n-doodle mee te doen met een challenge. Deze keer gaat het om een "recipe" met de volgende ingrediënten:
1. Use Green
2. Use glitter
3. Use stitching
Ik denk dat ik aan alle voorwaarden heb voldaan met onderstaande kaart:

Greetings from Holland
                                                     Use green: that is very obvious!

Glitter
 Glitter
And Stitching by hand.
Ik vond het een hele leuke uitdaging, maar misschien was het ook de bedoeling dat het een stempelkaart was, maar daar heb ik zo gauw in de tekst niets van kunnen vinden.
Groetjes en liefs van Marianne

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, Je hebt de smaak echt te pakken met de challenges. Deze is ook weer helemaal leuk! Ik ben benieuwd. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Hoe hollandser kan deze kaart zijn, behalve de regen die met bakken uit hemel komt gevallen.
    Je hebt echt alles erin gedaan, dus de kaart is geslaagd wat mij betreft!!
    Grappig dat je door die challenges een heel ander soort kaart krijgt als wat ik van je gewent ben.
    Echt super, knuf Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Wat mooi!
    Nog veel plezier!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een super mooie kaart echt een plaatje
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...