zaterdag 28 augustus 2010

Card & Things challenges: Sketch challenge # 46

Ik heb er weer eentje gevonden!! Nooit heb ik geweten dat er challenges bestonden en dat het zo verslavend was om te doen. Ik heb gisteren een hele tijd zitten surfen om "Nederlandse" blogs te vinden met challenges. Engelstalige zijn er genoeg te vinden, maar ik hou het voorlopig liever even dicht bij huis.

Dit is een challenge van http://krista-kris-challenges.blogspot.com/
Haar site heet Card & Things Challenges. Hieronder is mijn bijdrage.

Stempel van Paperbag Studios

De sketch van Challenge # 46
Fijn dat jullie mijn blog komen bekijken. Ik zou het ook erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Liefs van Marianne

7 opmerkingen:

  1. hoi Marrianne, wat een prachtig kaartje is dit.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow marianne, Wat een fantastisch mooie kaart is het weer geworden. Jouw inspiratie raakt volgens mij nooit op! Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart!
    Ben ook volger geworden!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten maak je ik ben gelijk volger van je geworden
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi wat een aparte kaart zeg..
    mooi gemaakt...
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful design and and the individual elements are beautifully arranged.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne, wat een mooie kaart ! Dank je wel voor het meedoen en ik hoop dat je deze week ook weer meedoet !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...