zondag 22 augustus 2010

Art is like a FLOWER

Bloggen is leuk, maar wat gaat er veel tijd inzitten! Elke keer als ik kijk, heeft er weer iemand iets moois gemaakt, waar ik naar wil kijken.... mijn bloglijst wordt alsmaar langer en langer en steeds ontdek ik nieuwe blogs, die ik graag wil blijven volgen.

Het is een eindeloze creatieve ontdekkingsreis.
Dus gisteren heb ik toch nog een (wat simpelere) kaart kunnen maken maar less is more.
Jammer dat de kleuren op de PC nooit zo heel goed overkomen. Hoe lossen jullie dat op!

Stempel van Norsk Stempelblad AS 15B
Takje met bloemen van Cosmo Cricket Blackboard Fleuriste
met een kleurtje van SmoochSpritz (gingersnap)
Achtergrondstempel en tekst onbekend.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Ja wat gaat er een tijd inzitten he? Dat bloggen! Maar wel ontzettend leuk en leerzaam! Mooi kaartje!!
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful design and so clever using your stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, love the papers you've used and the flower spray, just amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat ook met die kleuren en dat is maar net hoe het licht erop valt.
    mooie kaart Marianne, less is soms echt more, in dit geval super mooi dus !!!!!
    Knuffels Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...