dinsdag 17 augustus 2010

Alle begin is moeilijk.

Nu ik zo'n beetje de technische kant van het bloggen een beetje begin te begrijpen en ook eens bij andere bloggers op "bezoek" ben geweest, zie ik dat ik nog een lange weg te gaan heb, wil ik zulke mooie dingen kunnen maken als zij. Maar ik laat me niet ontmoedigen en hoop dat ik volgend jaar in ieder geval kan zien dat er vooruitgang zit in de creativiteit van mijn kaartjes.
Hier is nog een kaartje dat ik nog niet zo lang geleden heb gemaakt.
Ik was er zelf wel tevreden over en heb deze daarom ook gekozen als mijn profiel afbeelding.

Achtergrond met gesso.
Stempel van Lost Coast: Milo en Raphael.
Distress inkt en grungeboard van Ranger (Tim Holtz)

2 opmerkingen:

  1. Wow - this is really darling.
    Fantastic card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een prachtig kaartje! Niet zo hard zijn voor jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...