maandag 30 augustus 2010

3D Cards Challenge thema Sport

Hier is het dus allemaal mee begonnen...  Theezakjes vouwen  en 3D kaartjes maken :-)
En voordat je het weet ben je verslaafd. Ik hoor me nog zeggen: "Dat ga ik dus ECHT niet doen... dat is niets voor mij!" En ziehier.... ik heb nu zelfs een kaartenblog.

Deze challenge komt van 3D Cards Challenge Blog en het thema is deze keer SPORT.

Mannenkaart met motor.
Ik ga hem snel op hun blog zetten, want de challenge is maar tot en met 1 september! 

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie stoere jongens kaart heel mooi gedaan in die kleuren
    Heel veel succes met de challenge
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    Mooie kaart!
    Zeer mannelijk.
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mannelijke sportkaart! Leuke challenge is het he? Ik heb er ook aan meegedaan. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan heb je echt nog maar krap tijd.
    Wat een mannelijke en stoere kaart.
    Echt iets voor mijn broer, die zou hier weg van zijn.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...